dinsdag 26 februari 2013

Granny's

Granny, granny, granny, granny… Ik ben er weer mee begonnen. Het is zo leuk om te doen!
We haken een stapeltje bij elkaar en bedenken ondertussen wat het gaat worden...


Zo heb ik een tijdje geleden een babydekentje met granny's gemaakt. Pittige kleurtjes en afgewerkt met een lief randje..  


Wat het nu gaat worden weet ik nog niet precies, waarschijnlijk een tasje om aan de box te hangen.. voor de rommel… Of misschien een leuke tas om mee te nemen.. of.. nou ja, over een poosje zie je het resultaat wel. We haken nog even verder..

Mariska

2 opmerkingen:

  1. Hoi Maris!! Ziet er leuk uit hoor!
    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil ook Mariska! Ben al in bezit van een haaknaald en een bol wol; maar ik krijg het echt nog niet onder de knie;) Leuk hoor, deze blog..Inspirerend! Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen