zaterdag 20 april 2013

Nieuw: weer aan de haak

Portemonneetasje




Even iets anders en ja, het moet op tijd af.
Het duurt lang i.v.m. de kleine vaste steekjes en de dunne naald (2). Daarbij komt dat het natuurlijk even tussendoor moet.

Maar dit is het idee: een klein handtasje maken met portemonnee sluiting, in de vorm van een portemonneetje, met een grote klaproos of andersoortige bloem erop.

Zie hier het begin, ik ben benieuwd of het lukt! Zonder patroon, dus dat wordt nog even puzzelen, voorlopig nog even verder haken...

Hopelijk snel het complete resultaat :)

Ilse


Het idee en de sluiting vond ik hier.

1 opmerking:

  1. wat leuk!! ik heb ook al erg lang een afgehaakt portemoneetje op mn bureau liggen, maar ik heb nog steeds geen sluiting ervoor :/ maar ik ben van plan om hem binnenkort te gaan halen ;)

    BeantwoordenVerwijderen